sunnuntai 18. elokuuta 2013

Terveisiä nuhanenältä!

Viimeiset kolme päivää olen ollut aika pitkälti sängyn ja flunssan oma, mitä nyt poni on pitänyt käydä toki kumisaappaat jalassa hoitamassa. Tänään sain vihdoin oltua koneella sen verran, että sain koottua tuon viime lauantaisen maastoreissun videon, ja the masterpiece alla.


Metsämöngerrysvideoista suurkiitos Veeralle, joka urhoollisesti jaksoi juosta perässäni kamera kädessään.

Ja miksikö kumisaappaat jalassa? Kumisaappaat, erinäisine lisäsanoineen, kuten "vihreät hai kumisaappaat", "kumisaappaat jalkaan", "kumisaappaat jalassa", "hai kumisaappaat" jne ovat "krrsu.blogspot.fi"-hakusanan jälkeen suosituin. Mitä_ihmettä?! Monestiko olen kumisaappaista kirjoitellut..? En tietääkseni kovinkaan useasti, mutta ehkä minun täytynee vaihtaa poniblogi kumisaapasblogiksi. Onhan minulla sentään ehkä maailman hienoimmat punaiset kumisaappaat -eivät kylläkään Hait.

15 kommenttia:

  1. Älä välitä, minun blogiini taas on tultu hakusanalla "aikuisten kurahousut", vaikka en tietääkseni ole koskaan moisista kirjoitellut. :D

    VastaaPoista
  2. Outoa. :D Onhan noita ~kerran haettuja sarjaa "hullun lehmän tauti", mutta kun kumisaapasaiheen lukumäärä pyörii kymmenissä, niin vähän alkaa jo ihmetyttää. Pitää varmaan alkaa ihan viljelemään Karhuja ja Otsoja ja Haita teksteihin, niin saapahan ainakin saappaanhakijat yhdestä osoitteesta monet saappaat. :)
    Tee sinäkin sama kuravaatteille. ;)

    VastaaPoista
  3. Hahha munkin blogiin tullaan ihan ihme hakusanoilla mutta vielä ei mitään noin hauskaa oo tullu vastaan :D

    VastaaPoista
  4. Vielähän sitä ehtii, joten niitä sullekin odotellessa! :D

    VastaaPoista
  5. Kivanoloinen blogi ja ihana ulkoasu (:!

    VastaaPoista
  6. Äää mulla on karkkiaki kauhia ikävä :( mun pitää kyl tulla vklp moikkaan sitäki !

    VastaaPoista
  7. Kiitoksia Sarille! :)

    Ja ofc tuut Sohvi kattoon kaljuponiaki!! :D

    VastaaPoista
  8. Ihana banneri ja ulkoasu! Ja aivan ihana toi video, materiaali tosi kivaa ja upeen näköstä menoa ilman kamoja. :)

    VastaaPoista
  9. pitää lisätä, että videokin oli ihan super! :)

    VastaaPoista
  10. Koo näyttää ilman tukkaa paljon isommalta ja on enemmän hevosen näköinen. Ja tämä on kohteliaisuus :D

    VastaaPoista
  11. Voi apua. :'D Mutta kun sen pitäisi olla pieni, sievä ja pörröinen ponivanhus! :(

    VastaaPoista
  12. Ihan mieletöntä katsottavaa toi video, huhhuh! Tällaista katsoessa harmittaa, ettei tää heppahippeily ollut mulle tuttua vielä silloin, kun harrastin oman hepan kanssa aktiivisesti. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :-)

    Olipa kiva eksyä blogiisi, mä todella arvostan tällasta arvomaailmaa hevosihmisillä!

    VastaaPoista
  13. Suurensuuret kiitokset! :) Onhan tää heppahippeily tosiaan avannut ihan uusia ovia ja vienyt koko hevostelun ihan uudelle tasolle.

    Ja kiva, että liityit lukijajoukkoon! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi jo etukäteen, ne piristävät aina päivää! Kommenttien valvonta on päällä, joten hyväksyn ne ennen julkaisua -älä siis ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin. :) Halutessasi voin olla julkaisematta kommenttisi, kunhan ilmoitat siitä minulle.